Toskania w podróży marzeń Małgosi i Marka, ślubna sesja zagraniczna we Włoszech.

Urocza Toskania

zawitał w końcu na moim blogu za sprawą wrześniowej sesji jaką wykonałem wraz z moją żoną Marzenką dla Małgosi i Marka.

Nie wszystko szło zgodnie z planem. Zaczęło się od opóźnienia naszego lotu o 8h po próbie startu przerwanego tuż przed wzniesieniem się ku górze. Nieoczekiwany problem z samolotem i zostaliśmy z moją żoną uziemieni.

Czas oczekiwania na kolejny lot 8h spowodował konieczność zmian w planach zdjęciowych, które mieliśmy uzgodnione z Gosią i Markiem.

Podróż poślubna

Oni byli w swojej podróży poślubnej i oczekiwali na nasze przybycie. Zamiast o 18:00 do Pizy zawitaliśmy o 2 w nocy. Rezerwacja samochodu, zakwaterowania – wszystko musiało być zmienione co uczyniłem już podczas oczekiwania na lotnisku w Polsce.

Dzień zaplanowanej sesji musiał zostać zmieniony i całość prac przesunęliśmy o kolejny dzień. Nic złego się nie wydarzyło bo Gosia z Markiem najbliższe dni i tak spędzali zwiedzając piękne zakątki Toskanii. My zaś z Marzenką udaliśmy się na rekonesans miejsc do czekającego nas zlecenia. Kolejne pinezki na mapie w telefonie tworzyły siatkę punktów, które koniecznie chcieliśmy odwiedzić przy realizacji sesji ślubnej z Małgosią i Markiem.

Rozpoczęliśmy od miejsca gdzie wraz z Marzenką mieszkaliśmy. Piękna winnica i krajobrazem ze snów. Gosia i Marek przyjechali do nas wg planu już na godzinę 7 rano. Zdjęcia w końcu się rozpoczęły. Naszkicowany plan i harmonogram dnia pozwolił jak zwykle sprawnie i ciekawie przeprowadzić zlecenie.
Oczywiście nie wszystko daje się przygotować. W jednym z miejsc odkryliśmy w głębi pól i pagórków zapomnianą i opuszczoną winnicę. Burza które w niemal ostatnim miasteczku uniemożliwiła nam zdjęcia dała najpiękniejszy krajobraz do ostatniego z zaplanowanych lokalizacji. Nawet wyszukiwane przeze mnie czerwone Vespy czekały niemal jak do zdjęć w scenerii pięknej Toskanii otoczonej wspaniałą tęczą, deszczem, winogronami, zapachem powiewu wiatru. Zakończyliśmy zdjęcia pełni uśmiechu na ustach po dobrze wykonanej pracy.

Zapraszam do oglądania poniższego materiału z tego zlecenia.